Fotografii 20 și 21 04 2021 zona Cetățuie Cluj-Napoca


Ieri m-a prins ploaia făcând fotografii, azi la fel. :) Noroc că am avut umbrela la mine, sunt precaut. 

Am fotografiat în zona cartierului Gruia, pe Cetățuie, iar ultimele fotografii făcute pe zi sunt făcute de la geam, cele de noapte din balcon. :)

Fotografiile nu sunt prelucrate, nu sunt editate, sunt doar micșorate ca dimensiune pentru a nu fi taxat la găzduirea lor, fiind necesar să fie latura cea mare mai mică de 2048 pixeli. (Vezi articolul anterior cu explicații)

În articolul viitor am o surpriză pentru cei din Cluj: voi face ședințe foto gratuite, limitate ca număr, pentru cei ce își vor da acceptul ca fotografiile cele mai reușite să le pot publica aici pe blog și pe alte platforme, inclusiv platforme de monetizare de fotografii. O ședință foto costă câteva sute de lei, deci este o oportunitate bună pentru cei care vor să aibă fotografii mai reușite decât selfiurile făcute cu telefonul. :)

Deci dacă ești din Cluj și ești interesat, urmărește blogul, următorul articol, zilele viitoare. 

Sper să te relaxezi un pic privind pozele. 

Pe viitor o să fac și videouri gen slideshowuri de fotografii pe muzică, puse pe Youtube, pentru relaxare. Voi edita pozele, în acest scop.

Magnolii... pe Str Baia Mare. A trebuit să folosesc blitzul, deoarece era foarte înorat, altfel nu s-ar fi văzut mai nimic. În orice caz, și în zilele cu soare merge blitz de umplere, mai ales când fondul este cerul, deoarece florile ies mai întunecate, cu lumina în spate, mai ales dacă nu fotografiezi partea lor luminată de soare.

Nu sunt postate toate fotografiile făcute, aici, cam 30% au ieșit incorect focalizate, poziționate, etc. Cam acesta este raportul, în general, la mine. 

Dă click pe poză pentru a se mări /deschide, și apoi cu click iar pe poză (sau săgeți, sau scroll pe mouse) se va trece la următoarea.



































La acest carusel puteți face fotografii minunate copiilor, dacă aveți, dacă nu, se găsesc copii în zonă, este un părculeț pentru copii chiar lângă :) 

Caruselul este chiar înainte de a ajunge la parcarea Hotelului Belvedere, pe strada Cetății. 




Acest câmp cu flori este de fapt chiar în fața blocului meu :) O mică zonă verde, o oportunitate pentru mine. 



















































































Mugur de castan. Cu o mână îl țineam de creangă și cu celelalte îl fotografiam, și eram și într-o pantă alunecoasă pe care era să o iau la vale cu spatele înainte :) 
















Hotelul Belvedere





























Turnul Parașutiștilor


























Aici a început să plouă, a trebuit să închei ședința... 


Dar am continuat-o ulterior de la geamul castelului meu :) 







































Luna, noaptea pe la ora 12





Corcodușul și un bec de iluminat stradal, zoom printre crengi








Aici ai Toate siteurile și conturile mele, dacă ești curios de activitatea mea extra Foto Video :) : https://www.buymeacoffee.com/7a4dFhE/kato-resurse-utile-dezvoltare-spirituala

Nu uita să te abonezi la blogul meu și la canalul meu youtube, să fii la curent cu noutățile utile pe care le voi publica.
Pe canalul meu Youtube am adunat de o perioadă de timp materiale video interesante privind domeniul Foto și Video, în două playlisturi, care îți vor fi foarte utile și ție, și le poți accesa aici:
Cursuri Video & Foto 171 videoclipuri - https://www.youtube.com/playlist?list=PLbN5sJc5PARBTNWpagUj4VW0dD-3ninJs

Foto - Video 250 videoclipuri - https://www.youtube.com/playlist?list=PLbN5sJc5PARDhD9EOh_mcClVjqHUy3_Ip
Aceste playlisturi vor fi completate în continuare cu noi materiale video utile și interesante, deci abonează-te la canalul meu youtube, să păstrezi legătura.

 Happy End :)

O zi minunată să ai în continuare! :) 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu