Fotografii neprelucrate 26 05 2022 pe Cetățuie la Cluj :)

Pe Cetățuie la Cluj, (Parcul Cetățuia) am probat pe soarele puternic de amiază un filtru Polaroid circular PL (CPL Filter PLFILCPL55 la aparatul meu Sony bridge DSC HX 350.

La flori nu am folosit filtrul.

Fotografii neprelucrate, needitate deloc, doar micșorate la dimensiunea de 2042 pe 1150, ca să nu mă taxeze Google la spațiul de uploadare. 

Trebuie să fie latura mare maxim 2045 pixeli. 

Deci calitatea este diminuată aici față de original, o poză uploadată aici are în medie 400-600 KB, iar originalele au 4-8 MB. Diferență foarte mare.

Dar am făcut batch processing cu Irfanview 64, și nu se vede rău deloc, la cât de mici sunt, convertite cu el :)

Parcul Cetățuia, un loc superb, poți arunca o privire și pe Google Map:  https://www.google.com/maps/@46.7752783,23.5803632,17.5z

Dă click pe fotografie să se deschidă mai mare, și apoi le poți derula.






















































„” nu s-a încărcat. Invalid response: There was an error during the transport or processing of this request. Error code = 103, Path = /_/BloggerUi/data/batchexecute


































































































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu